همه جوره

دلنوشته یک سوسک مالاگایی خال خالی

همه جوره

دلنوشته یک سوسک مالاگایی خال خالی

همه جوره

سلام .آوا هستم. قبلا اینجا یک وبلاگ دیگه هم داشتم اما نمیدونم چیشد که پاک شده.اینجا هم از غم میگیم هم از خوشی و هم خنده و...پس کمکم کنید تا با کمک شما وبلاگم خوب پیش بره.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۰۵
    گپ
آخرین نظرات
  • ۸ آذر ۹۳، ۰۹:۵۱ - نسیم ....
    عجب!!!
نویسندگان

حکم

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۴۰ ب.ظ

همه چیز از یه بطری شروع شد :

کمی بعد از نیمه شب،

روی یک میز 6نفره همه مست و خراب....!!!!!!

بطری چرخید ، چرخید، چرخید...

همه چشمها به چرخشش بود!!

حرکتش کم شد..

کمتر وکمتر...!!!تا بالاخره ایستاد !!

سرش به طرف من بود به هرحال من باید اطاعت میکردم با چشم مسیر سرتا انتهای بطری رو طی کردم !

آخرش رسید به اون....

نگاهم کرد و خندید!!

بلند بلند خندید !!

دلیل خنده هایش را نمیفهمیدم تا اینکه ساکت شد و خیره به من !!

به لباش چشم دوخته بودم منتظر اینکه بگه رو دستات راه برو یا صورتت رو باسس بشور ...

یا یه چیزی مثل همینا....!!!!

که یهو کوبید روی میزو ابروهاشو تو هم کرد..

گفته:حکم" عاشقم شو ....!!!!

و من باید عمل میکردم این قانون بازی بود.........!!!!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۸/۱۶
  • ۸۹۷ نمایش
  • آوا غفاری

نظرات (۳)

  • بهنام عبدالهی
  • من بهنام معروف به عارف هستم. لطفا تا آخر بخوانید.
    متولد 1380 هستم، چند سالی است که نوشتن را به امید خدا شروع کرده ام.
    تا کنون 14 اثرم در نشریات مختلف چاپ شده و مقاماتی را نیز کسب کرده ام.
    دفتری به نام عارفانه دارم که امروزی ها به آن وبلاگ می گویند. خواهشمندم جهت پیشرفت من به وبلاگم سر بزنید و به مطالبم نظر دهید.
    ممنون...
    وقتی که دیگر نبود
    من به بودنش نیازمند شدم
    وقتی که دیگر رفت
    من به انتظار آمدنش نشستم
    وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد
    من او را دوست داشتم
    وقتی که او تمام کرد
    من شروع کردم
    وقتی که او تمام شد
    من آغاز کردم
    چه سخت است تنها متولد شدن
    مثل تنها زندگی کردن است
    مثل تنها مردن

    سلام مهندس
    +
    چه بازی سختی !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی