همه جوره

دلنوشته یک سوسک مالاگایی خال خالی

همه جوره

دلنوشته یک سوسک مالاگایی خال خالی

همه جوره

سلام .آوا هستم. قبلا اینجا یک وبلاگ دیگه هم داشتم اما نمیدونم چیشد که پاک شده.اینجا هم از غم میگیم هم از خوشی و هم خنده و...پس کمکم کنید تا با کمک شما وبلاگم خوب پیش بره.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۰۵
    گپ
آخرین نظرات
  • ۸ آذر ۹۳، ۰۹:۵۱ - نسیم ....
    عجب!!!
نویسندگان

پست ثابت

دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۴۸ ب.ظ

سلام دوستان گلم!!!!

ممنونم که به این وب سر زدید لطفا نظر بدید تا با انرژِی بیشتری براتون پست بذارم

من قبلا اینجا بودم ولی وبم نمیدونم چرا اما پاک شد..خیلی خوشحال میشم کمکم کنید!!!

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۸/۰۵
  • ۸۷۶ نمایش
  • آوا غفاری

نظرات (۳)

  • زهرا شفایی راد
  • سلام خوبی ؟
    من برگشتم با این ادرس 
    بهم سر بزن البته نظر فراموش نشه :)
    ماه محرم رو هم بهت تسلیت میگم !
    پاسخ:
    حتما
    خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
    پاسخ:
           حتما
  • آرین حصاری افشار
  • سلام... وبلاگ خیلی خوبی داری...
    لینک شدی دوست عزیز...
    اگه دوست داشتی لینک کن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی